Winkelcentrum





Toen ik vandaag ging lunchen zag ik een oudere man, ik schat tussen de 75 en 80 jaar oud, op een openbaar bankje zitten bij het winkelcentrum. En hij zat daar snotterend te huilen. Dus ik ging naar hem toe en vroeg hem wat er aan de hand was. Hij antwoorde "Ik heb een vrouw van 22 jaar thuis zitten. We bedrijven iedere ochtend de liefde en dan maakt ze vervolgens een heerlijk ontbijt voor mij met de lekkerste verse koffie.".

Ik zeg; "Dat klinkt goed! Waarom zit je dan te huilen?".

Hij vervolgt zijn verhaal; "Als lunch krijg ik zelf gemaakte soep met stokbrood en brownies en dan knuffelen we en bedrijven we die middag weer de liefde.". 

Dus opnieuw zeg ik; "Klinkt goed, waarom moet je dan huilen?".

En hij gaat weer verder; "'s Avonds eten we altijd een 3-gangen diner met een heerlijke wijn en een prachtig dessert. En opnieuw bedrijven we de liefde tot we in slaap vallen.".

Dus ik zeg; "Man jij hebt het beste leven op deze aarde. Waarom zit je in godsnaam te huilen!??".

En hij geeft eindelijk antwoord; "Ik weet echt niet meer waar ik woon!".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten